Priėmimas į mokyklą Priėmimas į mokyklą

 Priėmimas į mokyklą

 

Mokinių priėmimas ir išvykimas iš mokyklos:

  • Mokyklinio amžiaus vaikai į mokyklą priimami vadovaujantis Priėmimo į Ignalinos rajono bendrojo lavinimo mokyklas taisyklėmis, patvirtintomis savivaldybės tarybos sprendimu, tėvų prašymu sudarius sutartį. Plačiau
  • Mokinių išvykimas iš mokyklos įforminamas direktoriaus įsakymu. Prieš išvykdami mokiniai turi grąžinti bibliotekai vadovėlius, knygas.

Mokinių adaptacija mokykloje:

  • Siekiant padėti naujai atvykusiems į mokyklą moksleiviams sėkmingai integruotis į mokyklos bei klasės bendruomenę, taikoma adaptacinė programa. Tuo tikslu tiriamos moksleivio materialinės ir buitinės sąlygos namuose; bendradarbiaujama su mokinio tėvais ar globėjais.
  • Direktoriaus pavaduotoja ugdymui, klasės auklėtoja susipažįsta su mokinio dokumentacija, supažindinami toje klasėje dirbantys mokytojai.
  • Socialinis pedagogas, pavaduotoja ugdymui, esant reikalui, konsultuojasi su mokykla, iš kurios atvyko mokinys, aiškinasi priežastis, atvedusias mokinį į mūsų mokyklą.
  • Mokiniai supažindinami su mokykla, popamokine veikla.
  • Siekiama, kad kiekvienas vaikas pasirinktų nors vieną PU dalyką ar neformaliojo švietimo būrelį.
  • Specialistai stebi mokinius ir domisi jų savijauta.
  • Pasiekimams išsiaiškinti taikomi individualūs jų pažinimo metodai
  • Specialistai ir klasių auklėtojai teiraujasi mokinių tėvų ar globėjų apie vaikų savijautą mokykloje.
  • Specialiųjų poreikių vaikams dalykų mokytojai parengia specialiojo mokymo programas.
  • Klasės auklėtojas savo veiklos programoje numato priemones sėkmingai mokinio adaptacijai.
  • Socialinis pedagogas dalyvauja vaiko socializacijos procese, padeda spręsti iškylančias problemas.
  • Dalykų mokytojai sudaro adaptuotas bei modifikuotas mokymo programas pagal mokinio gebėjimus.
  • Teikiama intensyvi pedagoginė psichologinė pagalba.
  • Padeda specialiųjų poreikių mokiniui adaptuotis klasėje, skatina jo bendravimą su kitais mokiniais, padeda įsitraukti mokiniui į ugdymą ir ugdymosi procesą.
  • Klasės auklėtojo individualus pokalbis su mokiniu ir jo tėvais (globėjais).
  • Visi vaikai skirtingi, todėl nuo pat pradžių skatinami pasitikėti savimi ir sėkme.

 

Šioje kategorijoje nėra straipsnių. Jei pokategorės rodomos šiame puslapyje, vadinasi jose yra straipsnių.