Įsivertinimas Įsivertinimas
Įsivertinimas
Įsivertinimo ataskaita 2010-2011 m.m.
Vidaus audito ataskaita (2009-2010) (.doc)
IŠ IGNALINOS RAJONO DŪKŠTO VIDURINĖS MOKYKLOS
KOKYBĖS IŠORĖS VERTINIMO ATASKAITOS
Vizito laikas - 2010 metų rugsėjo mėnesio 27- 30 dienos
Vizito tikslas – mokyklų veiklos kokybės išorės vertinimas.
Išorės vertintojų komanda:
Vadovaujantysis vertintojas – Gediminas Matiekus
Išorės vertintojai:
Algirdas Uziala, atsakingas už 1-os srities „Mokyklos kultūra“ bei už 5-os srities „Mokyklos strateginis valdymas“ vertinimą;
Audronė Šarskuvienė atsakinga už 2-os srities „Ugdymas ir mokymasis“ vertinimą;
Jonas Paukštė, atsakingas už 3-ios srities „Pasiekimai“ bei už 4-os srities „Pagalba mokiniui“ vertinimą.
Mokyklos stiprieji ir tobulintini veikos aspektai
Stiprieji mokyklos veiklos aspektai
- Bendruomenės nariai didžiuojasi mokykla. (1.1.3.)
- Daugumos klasių mikroklimatas palankus mokymuisi. (1.1.6.)
- Geri mokyklos ryšiai su vietos bendruomene. (1.4.1.)
- Ugdymo turinys diferencijuojamas, teikiama pagalba skirtingų gebėjimų mokiniams. (2.5.2.; 4.3.1.)
- Geri mokyklos neakademiniai rezultatai rajone ir šalyje. (3.2.2.)
- Mokyklos ugdytiniai sėkmingai pasirenka tolimesnę mokymosi kryptį. (3.2.3. ; 4.4.2.)
- Pagalbos mokiniui priemonės yra tikslingos ir dera tarpusavyje. (4.1.1.)
- Bendruomenės santykiai grindžiami pagarba ir pasitikėjimu. (1.1.4.)
- Mokykloje yra atsakinga pagalbą teikiančių specialistų komanda. (4.2.2.; 4.2.3.)
- Tinkamas mokyklos lėšų panaudojimas. (5.5.1.)
Tobulintini mokyklos veiklos aspektai
- Mokyklos įvaizdžio formavimas. (1.4.3. ; 1.1.2.)
- Išmokimo stebėjimas ir asmeninės pažangos matavimas pamokose. (2.3.4.; 2.6.2.)
- Pamokos uždavinio, orientuoto į aiškiais kriterijais pamatuojamą rezultatą, kėlimas. (2.2.2.)
- Metodų, aktyvinančių mokymą/si, taikymas pamokose. (2.3.1.; 2.4.3.)
- Dalykų ryšiai ir integracija. (2.1.3.)
Šioje kategorijoje nėra straipsnių. Jei pokategorės rodomos šiame puslapyje, vadinasi jose yra straipsnių.